| Αρχική | Print This Page


| Αρχική | Η εταιρεία | Λογισμικό | Εξοπλισμός | Υποστήριξη | Υπηρεσίες | Νέα |
| Links | Επικοινωνία μαζί μας | English version | Print This Page |
...............................................................................................................
© Copyright 2006 ISL Integrated Solutions Limited


 

 

 

 

Υποστήριξη

Member login

user name
password

1.ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Support

Η εταιρεία μας έχει δώσει μεγάλο βάρος στην τεχνική υποστήριξη των πελατών της και την άμεση και υπεύθυνη αντιμετώπιση των προβλημάτων τους.

Η ISL προσφέρει εγγύηση στα μηχανήματά της διάρκειας 12 έως και 36 μηνών ανάλογα το κατασκευαστή (βλέπε παρακάτω αναλυτική περιγραφή). Η εγγύηση αυτή καλύπτει ανταλλακτικά και εργασία για το πρώτο χρόνο στα γραφεία της ISL. Ο δεύτερος και ο τρίτος χρόνος περιλαμβάνει τα ανταλλακτικά μόνον και όχι την εργασία.

Η τεχνική υποστήριξη κατά την διάρκεια της εγγύησης προσφέρεται με διάφορους τρόπους που καλύπτουν την εκάστοτε περίπτωση.

Ο πιο απλός τρόπος είναι η τηλεφωνική υποστήριξη η οποία προσφέρεται δωρεάν και χωρίς περιορισμούς στον πελάτη. Συνήθως τα περισσότερα προβλήματα λύνονται μέσω τηλεφώνου.

Στην περίπτωση που το πρόβλημα είναι φυσικό (ελαττωματικό εξάρτημα, χαλασμένη σύνδεση κλπ) και όχι λογικό, τότε για πελάτες που βρίσκονται:

ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

α) το μηχάνημα μεταφέρεται στα γραφεία της ISL για επισκευή. Η μεταφορά προς και από την ISL αποτελεί ευθύνη του πελάτη.

Ή εναλλακτικά

β) εάν αυτό δεν είναι δυνατό ή επιθυμητό προγραμματίζεται επίσκεψη τεχνικού στο χώρο σας εντός 24 ωρών.

ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

α) Ο συνηθέστερος τρόπος είναι η αποστολή μέσω λεωφορείου ΚΤΕΛ του Η/Υ (το κυρίως σώμα χωρίς οθόνη, καλώδια, πληκτρολόγιο κλπ), επιδιόρθωση της βλάβης στα εργαστήρια της εταιρίας μας και αποστολή την επόμενη με το ΚΤΕΛ. Εφ’ όσον η αποστολή γίνει με βραδινό λεωφορείο, η επισκευή γίνεται αυθημερόν και το ίδιο βράδυ παραδίδεται στο ΚΤΕΛ. Έτσι μειώνεται ο χρόνος μη λειτουργίας (down time) σε μια εργάσιμη ημέρα.

Ή εναλλακτικά

β) Χρησιμοποιείται Courier ή μεταφορική εταιρεία ανάλογα τη περιοχή.

Ή εναλλακτικά

γ) Προγραμματίζεται επίσκεψη τεχνικού, εφ’ όσον η αποστολή του ηλεκτρονικού υπολογιστή δεν είναι εφικτή ή επιθυμητή κατόπιν συμφωνίας.

Το τεχνικό τμήμα της ISL λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 π.μ.-5:30 μ.μ. Υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης εκτός του παραπάνω ωραρίου κατόπιν συμφωνίας.

Με τη λήξη της δωρεάν υποστήριξης μπορείτε να υπογράψετε με την εταιρεία μας σύμβαση ετήσιας συντήρησης που καλύπτει την άμεση υποστήριξη σε ότι χρειαστείτε σε σχέση με τους Η/Υ.

Ή εναλλακτικά εφ’ όσον δεν υπάρχει υπογεγραμμένη ετήσια σύμβαση, ανά κλήση με ωριαία χρέωση

2.ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Το προσφερόμενο από την εταιρεία μας λογισμικό εγκαθίσταται και παραδίδεται σε πλήρη λειτουργία από εξειδικευμένους τεχνικούς μας στα μηχανήματα που θα μας υποδείξετε.

Ο χρόνος παράδοσης του λογισμικού δεν υπερβαίνει τις 5-10 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας.

            Για χρονική περίοδο ενός έτους (1)  σας παρέχουμε όλες τις διορθωτικές εκδόσεις (patches, updates) των προσφερόμενων (*) πακέτων λογισμικού όταν αυτές  είναι διαθέσιμες από την εταιρεία που κατασκευάζει / παράγει το εν λόγω λογισμικό. 

Η παροχή των εκδόσεων αυτών   αποστέλλεται  με τους εξής τρόπους ανάλογα με την κατασκευάστρια εταιρεία:
α)  Με ειδική εγγραφή μέσω Internet / Registration και την άμεση ενημέρωση σας μέσω email.
β)  Με την αποστολή μέσω courier ενός CD / Media Pack που θα περιλαμβάνει τα updates, patches κ.λ.π.

            Η εμπειρία και τεχνογνωσία μας θα βρίσκεται στη διάθεση σας για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος παρουσιαστεί.

            Η επίλυση του προβλήματος ανάλογα με τη φύση του μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου προς την εταιρεία μας σε πρώτο επίπεδο ή εφ’ όσον το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί με την υποβολή ερωτήματος, μέσω internet (email) με την κατασκευάστρια εταιρεία.

            Η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης λογισμικού με κανένα τρόπο δεν υποκαθιστά εκπαίδευση χρήσης των προγραμμάτων η οποία προσφέρεται κατόπιν ξεχωριστής συμφωνίας.

 

(*) Το λογισμικό που παράγει ή αντιπροσωπεύει κατά αποκλειστικότητα η εταιρεία μας.